lunes, mayo 30, 2005

no tinc paraules

2 comentarios:

Anónimo dijo...

bona nit, rinxol!

vas deixar un post al meu blog dient que s'hi aprenien coses... bueno, jo em diverteixo fent-lo. i espero anar aprenent-ne. vaig reescriure el post on tu vas fer el comentari i se'm va escborrar. per això el teu comentari ja no hi és. però t'agraeixo la visita. Jo més que aprendre coses en el teu blog, flipo una mica, perquè no conec la història que expliques, però s'entén bastant el que descrius . Et desitjo ànims i espero que t'enamoris aviat d'algú altre!

Anónimo dijo...

hola, ip!
gràcies, però em sembla que no has entès gaire res si creus que és tot una història d'amor i punt.
Hi ha escrits que són de fa temps, i els vaig penjant quan em ve de gust. I d'altres que sí, que són d'ara, i que són de molt més que d'això. Suposo que tot plegat deu ser bastant avorrit, perquè sempre acabo escrivint del mateix.
Tagraeixo molt la visita.