Anit vaig rebre aquest missatge:
mensaje de vodafone
te informamos que ya no tienes a2 porque tu pareja ha abandonado vodafone. Te recordamos que ya puedes formar un nuevo a2 (6€i.i.por persona).
Em va sorprendre que el màrqueting sàpiga fer servir tant bé els missatges emotius. L’ús de la paraula “abandó” és sorprenent.
Després vaig confirmar el telèfon a l’agenda. Fet.
Com sempre, jo ja ni me'n recordava.
Arribarà el bon temps i jo seguiré trencant llaços (i si no els trencaran per mi, encara que no vulgui).
2 comentarios:
Dues històries:
Una amiga meva amb contracte a Amena tenia al seu xicot dins dels "5 habituales".
Farà uns mesos va trencar amb el xicot i ara li fa ràbia haver de pagar sis euros per donar-lo de baixa...
Total que no el pensa donar de baixa...però a mi em sembla que en el fons ella no ho vol fer...(oblidar-lo , clar)
I a una altra amiga(sempre són amigues ) havia contractat una modalitat (crec que duo) que tenia una tarifa especial amb el seu novio per a tota la vida...Evidentment van trencar i no podia donar-lo de baixa...Al final va haver de cancel-lar el contracte:
Com es possible que la companyia no tingui en compte la realitat: res és etern i l'amor normalment tampoc...
M'imagino que els negocis i les peles no entenen de sentiments...
ja... tret de quan han de vendre més, llavors fan sevrir paraules com "abandonar" i creen productes com el duo, l'a2 i etc...
Publicar un comentario